BINE ATI VENIT!

,,lasati orice speranta, voi care intrarati!!!"...speranta ca aici, pe acest blog, veti gasi stiri scandaloase.....

luni, 13 iunie 2011

Jurnal de calatorie-Muntenegru, Budva 17-18 mai 2011


Intrarea in orasul vechi, pentru ca, da, Budva si-a pastrat orasul vechi intact....asa cum era el construit inca din Evul Mediu.

...strazile.....superbe, bine conservate, cum sunt in toate orasele vechi UNESCO de pe coasta Adriaticii.

Broasca norocului??? mie nu imi plac broastele.....cred ca se vede, sunt cam crispata...

Vechiul fort.....sa nu uitam ca Budva este port de cand s-a infiintat localitatea...



...si, natural, pasiunea mea....tunurile!

Poza de familie...in Budva.

Dar, poate o sa revin cu ceva poze si inregistrari, deoarece, inca de la intrarea in localitate (in cautarea unei parcari, fireste!!!) am ramas cu gura cascata in fata luxului care deborda din fiecare coltisor al orasului nou. Nu am cuvinte sa explic ceea ce am vazut cu ochii. In portul orasului sunt ,,parcate,, iahturi...multe...si cam toate de superlux!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu