BINE ATI VENIT!

,,lasati orice speranta, voi care intrarati!!!"...speranta ca aici, pe acest blog, veti gasi stiri scandaloase.....

miercuri, 29 mai 2013

Se recunoaste careva?

O ultima privire aruncata (hm! oare am incuiat-o?) usii apartamentului, in timp ce imi bag nervoasa cheile in geanta. Lumina?-da.Gazele?-parca le-am oprit cand am facut cafeaua. Fierul de calcat?(hai, nu mai fi nervoasa, azi nu ai calcat nimic!). Apa? ....au! ...eeee... si ce daca? nu ma mai intorc. Chiar daca curge.....curge. A venit liftul. Trebuie sa plec, altfel nu mai prind garnitura de metrou care trebuie.Plec.Ah! shit! nu m-am uitat (dar deloc!) in oglinda. Doamne, ce oroare! Pun mana, transpirata deja, de nervi, pe usa liftului. Ce fraiera sunt.Am uitat ca a fost ,,reamenajat" liftul si am oglinda in interior. Ma privesc, lung, tot timpul ,,calatoriei pana la parter"-care nu este scurta-.Totul pare ok. Nu, nu este ok......Ajung la parter, si, hotarata, apas pe butonul de etaj 10. Ma intorc. Fireste, dupa ce ma lupt cu usa- care nu se mai descuia odata- secunde intregi, trec cu un ochi critic peste toate elementele din casa pe care le-am enumerat mai sus. Totul este inchis, fireste, apa, gaze, fierul de calcat. Am pierdut metroul.....nu ma mai grabesc. Lecitina? Am incercat mai demult, dar, normal ca uitam sa o iau!

2 comentarii: