BINE ATI VENIT!

,,lasati orice speranta, voi care intrarati!!!"...speranta ca aici, pe acest blog, veti gasi stiri scandaloase.....

marți, 20 aprilie 2010

Premiata!!!!


Se pare ca fanatismul cu care urmaresc blogurile de stiri, sau doar de impresii despre fenomenul Twilight, a lasat urme in sufletele administratorilor/elor acestora. Chiar in lipsa mea ( nu de lunga durata, ci doar o saptamana) din tara, lucruri bune s-au scris despre mine....Iata cateva:

13 aprilie 2010
Little Miss Sunshine spunea...
Buna. Ai primit un premiu pe blogul meu. Pentru mai multe detalii, clic pe numele meu.

PS: NU e niciun fel de reclama, trust me :) E doar o apreciere a mea fata de tine.

Ana spunea...
Buna! Uite si un cadou de ziua ta: ti-am acordat premiul Sunshine Award! Detalii la mine pe blog.

14 aprilie 2010:
Alice spunea...
Eu ti-am acordat premiul "Fangtastic Bloggers Award" pentru ca esti o mamica twilight si noi te apreciem. puuuup detalii pe TwifansRomania

Un comentariu: