BINE ATI VENIT!

,,lasati orice speranta, voi care intrarati!!!"...speranta ca aici, pe acest blog, veti gasi stiri scandaloase.....

vineri, 10 septembrie 2010

Austria-St Polten si malul stang al Dunarii








29 august 2010.
St.Polten. In pietele vechi ale orasului fireste, monumente impresionante, dar, poti sta si la o barfa nevinovata....hm! fara repercusiuni.In drumul nostru catre Linz, am hotarat sa iesim de pe autostrada si sa mergem prin zona rurala de pe malul stang al Dunarii. Incredibil! Fascinant! ...si multe alte epitete....Pe drum, ni s-a facut foame, si am oprit sa mancam un peste fript (metoda japoneza- asa am aflat de la Jamie Oliver). Am cerut o portie cu germana mea vorbita mai mult cu mana....Vanzatorii, foarte amabili, m-au servit rapid:,,...da.. paine doriti?"...erau romani.
Pe drum, case, lanuri de porumb, multe flori si drumuri asfaltate...si din loc in loc, castele....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu