BINE ATI VENIT!

,,lasati orice speranta, voi care intrarati!!!"...speranta ca aici, pe acest blog, veti gasi stiri scandaloase.....

miercuri, 12 ianuarie 2011

Carter Burwell si Twilight

Se pare ca, producatorii Breaking Dawn -ultima parte a Saga Twilight-revin la compozitorul coloanei sonore a primei parti -Amurg (Twilight)-. As putea sa murmur voalat un ,,aha, am zis eu....!" deoarece, in calitate de fan, am fost dezamagita de coloanele sonore ale celorlalte doua filme ajunse pe ecrane, New Moon si Eclipse...foooarte dezamagita.Pai, ce a realizat acest compozitor? Melodii precum ,,Bella's Lullaby", ,,The Lion fell in Love with the Lamb ",apoi favoritul meu,, The skin of a killer"...si multe altele. Nu ati avut senzatia ca jocul actorilor nu a fost la inaltimea cerintelor? Dar, culmea, muzica de fundal-aproape hipnotizanta-a conferit o mai mare intensitate imaginilor care se derulau pe ecran, sau mi s-a parut numai mie? Ceea ce este al lui Carter este pus de o parte....stie sa ridice cu muzica pana si calitatea unui film prost.....

Un comentariu: