BINE ATI VENIT!

,,lasati orice speranta, voi care intrarati!!!"...speranta ca aici, pe acest blog, veti gasi stiri scandaloase.....

miercuri, 15 iunie 2011

Jurnal de calatorie- Muntenegru, Kotor, 18 mai 2011


Cetatea Kotor.....Pai,ne aflam pe vechea coasta a Iliriei...Regatul Iliriei cuprindea teritoriile de astazi ale Dalmatiei, Croatiei, Bosniei si Hertegovinei, Muntenegrului si o foarte mare parte din Serbia de azi. Ah, si sa nu uitam Albania, deoarece, centrul economic se afla la Scutari....(pe teritoriul Albaniei de azi)
Ce avea Iliria din belsug? Pirati! De ce? Pai, iata de ce.....golfurile astea formate de Marea Adriatica,aparate bine, formau niste porturi de temut...practic, aveai port in casa la cum sunt organizate structurile muntoase....
re
Cu greu, cu mare greu, pe scarile din interiorul cetatii, urca o cetateanca....adica eu...Doamne, si vointa mea zacea zdrente, undeva, la capela lasata deja in urma....

Fostele metereze ale vechii cetati Kotor.....Scarile? nenumarate! Mi-aduc aminte ca, la cetatea Poienari-Arges, am numarat pana sus 1421 de trepte....aici? dupa a ...spea renumerotare din capul meu, am renuntat.

R ...U...there yet??? ah....poate am ajuns???



Yessss!!!

Nu credeam (sau, credeam?) ca ajung sus....dar, iata-ne!

A meritat urcusul!

Un comentariu: