BINE ATI VENIT!

,,lasati orice speranta, voi care intrarati!!!"...speranta ca aici, pe acest blog, veti gasi stiri scandaloase.....

sâmbătă, 17 septembrie 2011

Vand kilometri......

,,I-am promis lui Andrei in noaptea de dinaintea plecarii spre Ucraina ca-i dau trezirea a doua zi la sase,ca sa trec granita in zori. Apoi, vazand ca ne intindem, am zis opt-noua. Totul a decurs conform planului, si iata-ma in jur de ora doua dupa-amiaza iesind pe poarta, prin ploaie "

(,,Vand kilometri" Mihai barbu, Editura Art 2010)

mie a si inceput sa imi miroasa a maaaari intarzieri, dar, parca sa zic ca ma recunosc si eu in pasajul acesta....de cateva ori am dat rasol mare unor intalniri din cauza gandului...,,las' ca ajung eu la timp chiar daca plec mai tarziu decat mi-am propus.." fireste, nu am ajuns...
Sa vad cum ajunge in Ucraina....

Un comentariu: