BINE ATI VENIT!

,,lasati orice speranta, voi care intrarati!!!"...speranta ca aici, pe acest blog, veti gasi stiri scandaloase.....

marți, 22 martie 2011

Dor de VAMA

..si nu numai atat! Mi-e dor de Vama Veche asa cum o stiu eu....desi am prins drag de satul asta relativ tarziu....cam acum 8 ani.Si, mi-e dor de fiica mea, populand fireste Vama Veche, fie cu noi familia, fie cu prietenele si colegele ei din facultate,...pe plaja la soare, sau pe plaja in jurul focului de tabara, la vreun concert in aer liber....Vine 1 Mai, zi importanta pentru studentimea romana, (stiu eu secretul asta de la copiii mei...dap!)Oare Suedia are o VAMA a lor, unde studentimea de toate natiile sa petreaca liber, dupa legile nescrise ale petrecerilor? Ma tem ca nu.....Oare cum o fi Vama anul acesta? Astept si eu de la suflete miloase, noutati- filmate, de ce nu?- sau poate, cei din Poli in frunte cu fiul meu vor ,,incerca" cu varful piciorului apa marii? Marea Neagra?





Asa cum am mai spus...mi-e dor de VAMA! Deci, joi seara voi fi in club Tribute(sper sa ajung!)

Un comentariu: