BINE ATI VENIT!

,,lasati orice speranta, voi care intrarati!!!"...speranta ca aici, pe acest blog, veti gasi stiri scandaloase.....

marți, 5 aprilie 2011

Poze noi din Breaking Dawn???De ce?


...da, de ce? Mai intai, se ,,infuzeaza" net-ul cu niste poze, asa zis ,,sterpelite" si puse ilegal pe site-uri publice....Dupa care, il pun pana si pe Pattinson sa se adreseze fanilor, pentru a nu le mai posta....ghilimele: ilegal!....dupa care Summit Entertainment isi freaca pumnii multumit:,,i-am adus la limita..." stiind ca, cu cat un lucru este mai interzis/greu de gasit, cu atat este mai cautat...Sa fie Saga Twilight in asa un con de umbra, incat sa se foloseasca pana si de asemenea smecherie, pentru resuscitarea interesului? Eu zic ca DA! Le-am vazut si eu pe rimel.ro , nu cred ca sunt cine stie ce...si, din aceasta cauza cred eu ca toata situatia e prelucrata....Rusine Summit E!.... iti transmite o fana Twilight

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu