BINE ATI VENIT!

,,lasati orice speranta, voi care intrarati!!!"...speranta ca aici, pe acest blog, veti gasi stiri scandaloase.....

joi, 26 mai 2011

Jurnal de calatorie 2011- Serbia, cetatea Golubac 14 mai 2011




Iata-ne plecati, cu greu ce e drept....in ceea ce se numeste ,,aventura pe 4 roti" sau, mai simplu :CONCEDIU. Prima zi, cu greu, am avansat dincolo de Portile de Fier- anoste- am intrat in Serbia (parca ne-am intors in anii '90), am luat-o in sus pe partea sarbeasca a Dunarii, iar in dreptul localitatii Moldova Noua, la vechea cetate Golubac (care, apropo, este construita chiar peste sosea....sau, nu stiu, soseaua trece prin portile cetatii) ...magnifica, chiar si in ruina- ne-am despartit de Dunare, si am intrat in plin teritoriu sarbesc. Merita cercetat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu