BINE ATI VENIT!

,,lasati orice speranta, voi care intrarati!!!"...speranta ca aici, pe acest blog, veti gasi stiri scandaloase.....

sâmbătă, 28 mai 2011

Jurnal de calatorie- Muntenegru, Parcul National Durmitor, Canionul Tara 15 mai 2011





Dupa aventura intrarii in Muntenegru (pardon, a iesirii din Serbia!) ne-am indreptat grabiti catre Parcul National Durmitor, unde aveam cazare, pentru ca trebuia sa vedem un canion ...canionul Tara.,,Unde naiba e canionul ala?'' intrebare pe care mi-am pus-o tot drumul.Pai, sincer, nu aveam cum sa il vad. Eram IN CANION, pe sosea, pe marginea unui rau....un fel de Cheile Dambovicioarei altoite cu Culoarul Rucar-Bran.Peisajul...la superlativ. Dincolo de podul -agatat parca niciunde- din fotografie, se face rafting, rafting la greu.Nu am incercat senzatia....doar ce m-am oprit in mijlocul podului, ca m-am uitat in jos, am ametit, si, mi-am asigurat o retragere triumfala la masina.Fara poze.Apa?Peste tot in Muntenegru, ba chiar si in Croatia, apa dulce are aceasta nuanata de turcoaz,si culmea! curata...Apropo! Nu am vazut nicin PET, ba chiar nicio hartie aruncata aiurea pe coclauri.

Un comentariu: