BINE ATI VENIT!

,,lasati orice speranta, voi care intrarati!!!"...speranta ca aici, pe acest blog, veti gasi stiri scandaloase.....

joi, 21 iulie 2011

Jurnal de calatorie- Croatia, Parcul National Krka, 20 mai 2011

Ne pregatim de vizitat lacuri.Imi trebuie ,,echipament"...Crazy frog?


Te poti plimba cu vaporasul....poti sa mergi doar pe jos daca vrei, si totul cu numai 80 de ,,marafeti" (kune) ca sa vezi minunatiile de mai jos....Normal, oamenii care au avut ,,experiente" nefericite cu vapoarele,ca mine....




..niste privelisti uimitoare, apa curata, organizare....Parcul National Krka, unul din numeroasele Parcuri cu acest titlu din Croatia...


Fireste, ...totul organizat. Poti vizita parcul si nenumaratele izvoare si lacuri, mergand, omeneste pe adevarate ,,trotuare" construite peste lacuri si sub cascade...




...frumusete de prima mana,te lasa fara cuvinte....si daca eu nu am vocabular.....!!!?

5 comentarii:

  1. merci mult irina....habar nu aveam ca cineva se mai uita pe aici....

    RăspundețiȘtergere
  2. Mie sincer imi place blogul tau Mariana!:) Si demonstrezi ca traiesti clipa! Apropo: Tu ce zici de inchiderea blogului THN?:(

    RăspundețiȘtergere
  3. am citit postul fetelor....se pare ca, itr-adevar nu mai aveau nimic de spus...pacat!

    RăspundețiȘtergere
  4. Stiu..urmaresc blogul de ceva timp si stirea chiar m-a intristat...

    RăspundețiȘtergere