BINE ATI VENIT!

,,lasati orice speranta, voi care intrarati!!!"...speranta ca aici, pe acest blog, veti gasi stiri scandaloase.....

duminică, 23 octombrie 2011

Jurnal de calatorie- Maimutele Gibraltarului (1)


...sunt rele. Dragalase, dar rele. Daca nu le dai ce vor cand vor.....Eu nu am vazut-o pur si simplu (nici macar umbra ..)cand mi-a sarit in spinare. Ochelarii, ochelari de vedere, de soare.....nu conteaza.Sunt atractivi. Sunt doua ,,tabere" pe stanca Gibraltarului. ,,Tabara de jos" cea amplasata la gura pesterii Sf. Mihail si ,,Tabara de sus" de la punctul de view cel mai inalt al stancii. Povestea nu spune ca fiecare maimuta avea in acest sezon cate un pui (dar aveau!) poate de aceea erau asa rele? Nu m-au lasat sa filmez imaginea superba pe care ne-o oferea Mediterana- in nori- .....Norii de deasupra marii se ,,spargeau" din loc in loc, lasand sa se vada cate un petic de apa, pe care plutea un vapor...ca in filmele horror.Asa ca am apelat la ajutoare....mainile imi batzaiau groaznic de la sperietura.
Gibraltar. 7 octombrie 2011.

Un comentariu: