BINE ATI VENIT!

,,lasati orice speranta, voi care intrarati!!!"...speranta ca aici, pe acest blog, veti gasi stiri scandaloase.....

marți, 25 octombrie 2011

Jurnal de calatorie- Spania, Marbella, Playa Senator



Costa del Sol/ Costa del Golf, Spania, Marbella, hotel Playa Senator 4-11 octombrie 2011.
Trebuia......trebuia sa avem cazare pe aceasta perioada la hotel Playa Bonita in Benalmadena, dar, agentia ne-a anuntat ca ne-a schimbat biletele -si cazarea implicit- ah, si deabia imi facusem planul de bataie!.....Ei, bine, nu am fost dezamagiti, deloc. Am locuit la ,,casute" ...bungalowuri aflate pe ,,stradute" cu nume si numere aflate intr-un ,,pueblo" care inconjura hotelul central din resort. Noi am sosit marti, dar grupul de romani care a sosit sambata seara a facut maaaaare galagie.:..,,ce, ne bagati la casute? noi am platit pentru hotel! " ...romani!or fi crezut oare ca vor fi cazati la casutele de 3mp ale UGSR-ului de pe vremuri? Ia sa bagam un ochi in ,,casuta" mea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu