BINE ATI VENIT!

,,lasati orice speranta, voi care intrarati!!!"...speranta ca aici, pe acest blog, veti gasi stiri scandaloase.....

joi, 29 martie 2012

Sfarsitul MEU de saptamana nr... (nu stiu cat) Replica la Claudiu, fireste!

Chiar daca suntem cumva INTRE sfarsitul de saptamana nr.20 si nr.21, am de gand sa ridic stacheta articolelor cu acest titlu postate de Claudiu -vezi
http://cartialese.blogspot.com/2012/03/sfarsitul-de-saptamana-20.html
Imi plac articolele lui, si, asa cum am mai spus, e o sursa buna de a afla ce mai ,,invarte" in impul liber tineretul ,,under 20"
Saptamana aceasta, ,,replica" mea este formata din trei hituri ale inceputului deceniului trecut....cumva in jurul anului 2000, cand Claudiu era...mic.


Si, ca sa nu ma acuze Claudiu ca sunt batrana si depasita.....iata o replica ,,mai moderna" pentru ceea ce ascultam eu...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu