BINE ATI VENIT!

,,lasati orice speranta, voi care intrarati!!!"...speranta ca aici, pe acest blog, veti gasi stiri scandaloase.....

marți, 15 mai 2012

Alba ca zapada....razboinica-lansare!

Care mai de care mai frumusica si mai sexi, asa mi s-a parut mie ca au defilat, pe covorul rosu la Londra, ,,Regina cea rea-Ravenna" adica Charlize Theron si Alba ca Zapada- varianta Lord of the Rings-adica Kristen Stewart


Langa cele doua actrite, ,,Vanatorul" Chris Hemsworth, intr-o tinuta pe care si-a adjudecat-o deja Eric-True Blood.....vezi mai jos...Caruia ii sta mai bine? Vanatorului, sau Vampirului......?

5 comentarii:

  1. un eveniment de amploare,Charlize Theron eleganta ca tot timpul,dar Kristen m-a cam dezamagit cu alegerea rochiei.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. de ce Dany? Sunt cam la fel de goale amandoua! ha!

      Ștergere
    2. de goale sunt goale,dar trebuie sa stii sa te dezgolesti frumos nu dezastruos,poate o sa sune stupid,dar la Kris e cam exagerat de decorata rochia,in deosebi nu imi place parte de la talie in jos,rochia lui Charlize imi place mai mult poate din cauza ca sunt o persoana mai minimalista din toate punctele de vedere,vorba ceea"simplu dar cu gust" daca desigur se poate spune ca Dior este ceva simplu :),pai asta e parerea mea personala,dar sincera sa fiu in ultima vreme aparitiile lui Kristen sunt cam dezastruase.
      orcare nu ar fi parerea noastra rochile au fost purtate si noi nu mai putem schimba nimic,unicul lucru care il pot face e sa sper ca urmatoarea aparitie a lui Kristen Stewart sa fie mai reusita. pupici si noapte buna pina la urmatorul com

      Ștergere
    3. ....dar eu, mi-as dori sa fiu slaba si sa am dintii albi! Adevarul este ca orice ai face, Kristen este foarte slaba...orice rochie dantelata -transparenta sau nu- nu prea are pe ce se mula...

      Ștergere