BINE ATI VENIT!

,,lasati orice speranta, voi care intrarati!!!"...speranta ca aici, pe acest blog, veti gasi stiri scandaloase.....

luni, 14 mai 2012

Paris, Cartierul Latin, 14 aprilie 2012


Palatul Luxembourg.Frig, foarte frig.,,Mai pune si tu ceva pe tine.." spune sotul meu...,,Ce?" intreb eu......,,ca tot ce am avut in geamantan, e pe mine...".Parizienii, in schimb, erau iesiti la soare


Parcul Luxembourg. Pe lacul din jurul fantanii centrale....concurs de navigatie. Am asistat la adevarate dovezi de maiestrie in ale navigatiei. Pomii din parc, cei care marginesc aleile, mi-au placut. Am senzatia ca parizienii, apreciaza umbra ordonata, patrata, in timpul verii, pentru ca forma asta am vazut-o in majoritatea parcurilor.

Parcul Luxembourg. In spate. Turnul Montparnasse. De acolo venim...

Un comentariu: