BINE ATI VENIT!

,,lasati orice speranta, voi care intrarati!!!"...speranta ca aici, pe acest blog, veti gasi stiri scandaloase.....

sâmbătă, 10 noiembrie 2012

Amintiri despre....fast food!

Am fost intrebata de curand, ca fiind ,,tanara speranta" la momentul aparitiei lor in Bucuresti(in Romania) care a fost perceptia mea, si cum mi-a influentat viata, Mac Donalds si Spring Time....Pai, ce sa spun? Momentul aparitiei Spring Time, l-am cam ratat. In anul aparatiei eram nitelus cam prea maritata, iar activitatile asa-zis mondene, cu desavarsire, interzise. Asta nu m-a impiedicat, ca dupa ,,eliberare" sa nu am partea mea de bucurii, si sa organizez chiar, evenimente fericite,(,,capacitatea" fiica-mii si intrarea la liceu), aniversari,intalniri cu oameni speciali din viata noastra, mai ales la restaurantul din Calea Floreasca. Aveau acolo o gradina superba. Tin minte si acum (tin minte, deoarece nu mai frecventez...)minunatul sos Springtime pentru pizza. Nicaieri nu am mai gustat asa ceva. Inca.Ah, si salatele....alea pe care ti le compuneai singur...minunate!A fost o vreme,(cam 7 ani a tinut a tinu ,,moda" asta la mine)cand ,,iesirile" se terminau invariabil la o masuta (daca prindeai, ca era coada) pe terasa dinspre strada a locatiei din Piata Victoriei. Cu Mac-ul a fost altceva. In iunie '95, cand s-a deschis primul sediu, in Magazinul Unirea, eram acolo.Aglomeratie, coada imensa in permanenta, bucurie cand gaseai masa libera....si hamburgeri. Stiu bine acum, pentru ce sigla Mac Donalds-ului este mai cunoscuta decat Crucea Rosie. A tinut si moda asta, uneori in paralel cu Springul pana s-a ,,insurubat" in sufletele noastre de mancai veritabili, Sheriff's-ul. Apoi Pizza Hut...apoi.....mancare ca la mama acasa. Ca am ajuns ,,rude cu Casa Poporului" sau ,,gabarit depasit"...(adica ,,uzun arac")si ne-am potolit. Acum, intram rareori, cu titlul de ,,hai sa vedem ce mai au pe acolo!", dar, mai ales in strainatate, pentru a putea face comparatii. Si, sincer, avem ce compara. Restaurantele Mac din Romania sunt la categoria LUX fata de cele din strainatate. Pot spune ca restaurantele de tip fast food, au intrat tropaind in viata noastra dar, au iesit, in varful degetelor....Amin!

Un comentariu: