BINE ATI VENIT!

,,lasati orice speranta, voi care intrarati!!!"...speranta ca aici, pe acest blog, veti gasi stiri scandaloase.....

vineri, 10 februarie 2012

Ce timp mi-am gasit de plecare.....!?



Vine Valentine's day. Se apropie. Am auzit ca vine si anul acesta indiferent de starea de criza, de glumele care circula pe facebook, cum ca matematic acesta zi -anul acesta- se anuleaza.Deci, pe scurt...marti este acea zi. Ce s-a gandit sotul meu? Unde O duc? Simplu? Petra, Iordania, ,,stiu ca ii place...." . Cand am auzit propunerea facuta la telefon, am lasat toate reticentele deoparte si nici nu mi-a venit a crede cand am spus din prima, DA!
A sosit ziua, azi plecam,-sau nu?- daca decoleaza avionul. Am auzit ca ninge iarasi, viscolit. Totusi este interesant sa plec de la -15 grade pana la +24 in nici 24 de ore. Singura isprava asemanatoare a fost cea de anul trecut, din 17 mai, cand am plecat dimineata de la Zablijak-Muntenegru de la 0 grade si am ajuns pe litoral, la Budva, la +27....Frumos.
Plecam, dar bagajul? Fireste nu e facut. Ma simt ca Bridget Jones..,,niciun chilot macar.."
Ultima ora: Nu mai plecam!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu