BINE ATI VENIT!

,,lasati orice speranta, voi care intrarati!!!"...speranta ca aici, pe acest blog, veti gasi stiri scandaloase.....

luni, 13 februarie 2012

Imi place......(partea a II a)

Cum va spuneam (scriam) si anul trecut....imi place!
Imi place blogul lui Claudiu (Carti alese)
Imi place ambitia lui Claudiu (citeste atat de multe carti)
Imi place dedicarea lui Claudiu (multe postari, recenzii personale de carte la obiect, concursuri minunate)
Imi place statornicia lui Claudiu (nu si-a uitat ,,prima dragoste", blogul ,,StiriTwilight", la a carui sustinere participa)
si.....in final, dar nu in ultimul rand, imi place faptul ca sunt peste 200.000 de vizite inregistrate pe blogul lui incepand cu data de 14 octombrie 2010 (data lansarii)
La mai mare Claudiu!
Nu ma credeti?
Vizitati http://cartialese.blogspot.com/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu