BINE ATI VENIT!

,,lasati orice speranta, voi care intrarati!!!"...speranta ca aici, pe acest blog, veti gasi stiri scandaloase.....

luni, 23 aprilie 2012

La multi ani......mie! Aprilie 2012, Paris (III)





Vineri, 13 aprilie. Desteptarea! Plecam …in oras.Metroul pana la Hotel de Ville, traversam podul catre Ille de la Cite. Obiectiv: Notre Dame si …ce o mai fi. Pana in catedrala , am regasit magazinele cu flori si ornamente (sa iti ia mintile nu alta). Numai o urma de bun simt care s-a razvratit la timp, nu m-a lasat sa imi umplu sacosa cu niste feronerie, sa o car prin tot Parisul.Dar, m-am abtinut foarte greu.Vreo catea kilograme de fonta….Pusesem ochii pe niste cuiere de haine, individuale, din fonta cu imagini alb-negru din Paris, imprimate…..Niste minunatii. Dar, nu am fost lasata de constiinta, sa fiu confundata prin Paris cu vanzatorii de fier vechi. Notre Dame. In sfarsit, la distanta de trei ani de la ,,prima vedere”, am reusit si eu sa o vizitez, pe interior de data asta. In turn, iarasi nicio sansa. Coada era incolacita. Nu-i de mine. Hai mai departe. Vreau sa vad biserica Saint Chapelle. Nici dracu’ pe acolo sa imi spuna ca, de fapt biserica se afla IN INTERIORUL Conciergeriei. Am dat ocol tuturor cladirilor, orientandu-ne tot timpul dupa clopotnita ca reper, si, apoi cand era sa cad in Sena, la capatul insulei mi-am dat seama ca……depasisem demult locatia.

Un comentariu: