BINE ATI VENIT!

,,lasati orice speranta, voi care intrarati!!!"...speranta ca aici, pe acest blog, veti gasi stiri scandaloase.....

joi, 11 martie 2010


LONDRA - actorul de la Hollywood Robert Pattinson, spune ca el cauta roluri care il vor ajuta in viaţa lui şi de aceea el a fost de acord să facă filmul ,,Remember me".
Starul din ,,Twilight" joacă rolul Tyler Hawkins, un tanar rebel din New York City care încerca să facă faţă sinuciderii fratelui său, în "Remember Me", conform Sursa: contactmusic.com.

"Incerc sa aleg roluri care ma vor ajuta sa ma dezvolt ca om şi cred că am trecut printr-un fel similar de experienta cu personajul meu Tyler. Am crezut că doar facand filmul de fapt, mi-ar ajuta să simt şi sa descoper lucruri care mă vor ajuta în viaţa mea. Am folosit aceasta ca un exerciţiu de terapie, a declarat actorul in varsta de 23 de ani.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu