BINE ATI VENIT!

,,lasati orice speranta, voi care intrarati!!!"...speranta ca aici, pe acest blog, veti gasi stiri scandaloase.....

sâmbătă, 27 martie 2010

Robert Pattinson, vedeta din Twilight, batut pentru ca-si dadea aere de actor


Intr-un interviu acordat revistei Parade, Pattinson a marturisit ca nu era genul de baiat care sa opuna rezistenta sau care sa provoace certuri in mod voit, iar colegii sai profitau de acest lucru.

"Am fost batut de multa lume cand eram mai tanar. Am fost cam idiot, dar intotdeauna am crezut ca atacurile nu sunt provocate. S-a intamplat imediat dupa ce am inceput sa joc teatru. Imi placea s-o fac pe actorul, asa cum intelegeam eu ca trebuie sa fie un actor, dar se pare ca asta i-a determinat pe multi sa ma loveasca", a spus Robert Pattinson.

Daca ar fi avut atunci experienta pe care o are astazi, lucrurile s-ar fi intamplat cu totul altfel, mai ales ca personajul sau din filmul Remember Me are ceva mai multa violenta in sange.

In alta ordine de idei, Robert Pattinson vrea sa lanseze un album muzical pana la sfarsitul anului sau cel tarziu la inceputul anului viitor.

Din pacate lucrurile sunt targanate, pentru ca actorul nu se poate ocupa de doua lucruri in acelasi timp.

"Toti prietenii mei inregistreaza albume, ma enerveaza chestia asta, dar nu ma pot imparti in doua locuri deodata. Nu stiu cum Jennifer Lopez poate juca in filme, apoi poate canta", a conchis vedeta din Twiligh.


Sursa:Bestmusic; antena1.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu