BINE ATI VENIT!

,,lasati orice speranta, voi care intrarati!!!"...speranta ca aici, pe acest blog, veti gasi stiri scandaloase.....

miercuri, 31 martie 2010

Robert Pattinson cu Kristen Stewart de Paste?



Robert Pattinson şi Kristen Stewart au de gând să se întâlnească în acest weekend cu ocazia sărbătorilor pascale.



Cei doi actori stau despărţiţi de câteva săptămâni din cauza muncii. Robert este ocupat cu filmările pentru "Bel Ami" în care joacă cu Uma Thurman, iar Kristen îşi promovează filmul "The Runaways".

Potrivit Showbizspy, Pattinson şi Stewart au decis să îşi petreacă acest weekend împreună şi să-şi facă multe cadouri.

"Rob şi Kristen au fost foarte ocupaţi în ultimele săptămâni şi de abia se mai văd", a declarat o sursă.
SURSA MEA: CLICK VEDETE

Eu una, am indoielile mele in aceasta privinta, dar, si mie (ca si tuturor fanilor Twilight) imi place sa cred ca ei pot fi impreuna, impotriva departarii, a oamenilor si actiunilor care ii despart....Se poate sa iubesti si de la distanta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu